mandag 21. november 2011

Tegning i stort format del 1

Vi fikk en stor magnetisk whiteboardtavlen som tidligere hang på Gråtass Torp sitt pauserom, og dermed kunne barna være kreative i større format.

Her har en av jentene brukt lang tid på å tegne et stort tivoli, der hun forklarer alt som fins der, hvem som er der, hvor man kan gå for å gjøre hva.





Christine ville føre dette videre og hentet hvit papp fra kjelleren, med litt større dimensjoner.
Her er noen bilder fra prosessen.

Bilder kommer


Her er bildene fra utstillingen som befinner seg på barnas spiserom.


Jente 5år: Det er et hus med vinduer. Dem der er søstre, der er lillesøstra, en snegle og der er mammaen.
Her er en tavle.

 Gutt 5år: Det er søppelmenn og her er en DS.

 Gutt 5år: Det er søppelmenn og en DS, 2 stykker. Jeg lagde en nese.


 Jente 5år: Alle ungene som er i det store huset mitt. Der er **** og ****, **** og ****.
Her er alle de største barna. *****, ***** meg og ******.
Jeg lager ikke de voksne i barnehagen for det vil jeg ikke. Der er egentlig ovnen så kom det røyk ut av pipa.
Og trampoline her jeg, det er bak her. Der er garasjen. Det er bakken opp til bilden. Søstra mi sitt rom er egentlig oppe og mitt rom er nede, for jeg fikk lov å være litt lenger oppe.
Her er akesklia.


Jente 4 år: Jeg vet ikke helt hva jeg skal tegne. Hus, sirkel og masse forskjellige ting.
Det er en snegle med forskjellige farger på. Der er ***** og ***** på besøk hos meg.
Det var et skummelt dyr som ville spise dem tre.


 Utstilling på spiserommet. Flere barn sitter nå og tegner bilder som kommer i del 2.



larva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar